28 października 2013: 4-osiowy wagon węglarka serii Eaos (EVN 84 51 5332 968-3), należący do Lubelski Węgiel "Bogdanka" S.A., w składzie pociągu jadącego po torze 6M (LK nr 546), w pobliży przejazdu kolejowego w ulicy Chełmżyńskiej w Warszawie. Pociąg jedzie w kierunku stacji Warszawa Rembertów.
84
51 PL-LBW
5332 968-3
Eaos
28 października 2013: 4-osiowy wagon węglarka serii Eaos (EVN 84 51 5332 920-4), należący do Lubelski Węgiel "Bogdanka" S.A., w składzie pociągu jadącego po torze 6M (LK nr 546) w pobliży przejazdu kolejowego w ulicy Chełmżyńskiej w Warszawie. Pociąg jedzie w kierunku stacji Warszawa Rembertów.
84
51 PL-LBW
5332 920-4
Eaos
4-osiowe wagony węglarki serii Eaos, typu CFR/E były produkowane przez Fabrykę Wagonów BURGAS w Bułgarii i Fabrykę Wagonów ARAD w Rumunii. Wagony, które opuściły fabrykę zostały zakwalifikowane do rodzaju F. W okresie późniejszym, po zlikwidowaniu klap w podłodze, zmieniono klasyfikację rodzajową wagonów na E. Do typu CFR/E przyporządkowane są także wagony węglarki - będące na stanie PKP Cargo - które posiadają inną konstrukcję.
Charakterystyka wagonu typ CFR/E:
Długość wagonu ze zderzakami - 14 290 mm
Długość ładunkowa: 12 700 mm
Rozstaw czopów skrętu - 9 000 mm
Masa własna wagonu - 21 100 kg
Masa hamująca hamulca ręcznego - 32,0 t
Pojemność użytkowa max: 72,0 m3
Powierzchnia ładunkowa: 36,0 m2
Hamulec pneumatyczny systemu KE-GP
Nastawiacz klocków hamulcowych SAB DRV2A-600
Rozstaw osi wózka - 1 800 mm
Max obciążenie dla ruchu S - 100 km/h: 58,5 t (C)
Minimalny promień łuku: 75 m
4 drzwi boczne tłoczone z blachy stalowej
Podłoga: stalowa
Komentarze
Prześlij komentarz
Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wszelkimi ciekawostkami dotyczącymi taboru kolejowego