Seria Fals | typ WAP


16 sierpnia 2013: Odstawiony wagon serii Fals, typ WAP (EVN: 82 51 6659 728-6) stoi na torze bocznym stacji Warszawa Praga.

82
51 PKP
6659 728-6
Fals


8 czerwca 2013: Odstawiony wagon serii Fals, typ WAP (EVN: 82 51 6657 783-3) stoi na torze bocznym stacji Warszawa Praga.

82
51 PL-PKPC
6657 783-3
Fals

Charakterystyka wagonu typ WAP [1]:
Długość ze zderzakami: 13 500 mm
Rozstaw osi czopów skrętu: 7 200 mm
Wysokość wagonu od główki szyny: 4 000 mm
Szerokość wagonu: 3 090 mm
Szerokość wagonu z otwartymi klapami: 4 000 mm
Pojemność użytkowa max: 75 m3
Wymiary otworu ładunkowego 12 240 mm x 1 904 mm
Prześwit zsypu: 5210 mm x 550 mm
Wysokość krawędzi zsypu od główki szyny: 850 mm
Masa konstrukcyjna: 28 000 kg
- 6657 783-3: 26 100 kg
- 6659 728-6: 26 100 kg
Masa hamująca hamulca ręcznego - 35,0 t
Min. promień łuku toru: 75 m
Wagon na wózkach, który może przejeżdżać na promy po mostku, o kącie pochylenia mniejszym niż 2°30'
Max. prędkość: 100 km/h
Max obciążenie dla ruchu S: 52,0 t (C)
- 6657 783-3: S: 44,5 t (C), 90 km/h: 52,5 t (PKP: C)
- 6659 728-6: S: 43,0 t (C), 90 km/h: 51,5 t (PKP: C)
Hamulec pneumatyczny systemu Oerlikon O-GP
Nastawiacz klocków hamulcowych SAB DRV2A-600

Bibliografia:
[1]. Seria Fals | typ WAP/FKs. https://lokomotywownia.blogspot.com/2020/01/seria-fals-typ-wapfks.html

Komentarze

TOROWY ISSN 2719-4620



MAGAZYN TOROWY 2019 | 2020 | 2021 | 2022