OT400C-114


6 lipca 2013:  Oczyszczarka tłucznia OT400C-114, w składzie pociągu drogowego, stoi na torze 610 stacji Warszawa Zachodnia.


6 lipca 2013: Oczyszczarka tłucznia OT400C-114, w składzie pociągu drogowego, stoi na torze 610 stacji Warszawa Zachodnia.

Oczyszczarka tłucznia typ OT400C była produkowana  przez ZNTK Stargard Szczeciński. Jest maszyną samojezdną. Zadaniem maszyny jest oczyszczanie podsypki tłuczniowej na torach szlakowych i stacyjnych, bez zdejmowania szyn z podkładów. OT400C ma zastosowanie w procesach średnich i kapitalnych napraw torów. Obsługę maszyny stanowi trzech operatorów.

Maszyna była produkowana w kilku odmianach: OT400A, OT400C, OT400CM.

Charakterystyka oczyszczarki tłucznia OT400C:
Wydajność teoretyczna:  400m3/h
Głębokość oczyszczania od spodu podkładu: max. 500 mm / min. 250 mm
Szerokość oczyszczania: max: 4150 mm / min. 3840 mm
Ilość osi napędowych przy jeździe roboczej: 4
Ilość osi napędowych przy jeździe transportowej: 2
Prędkość jazdy roboczej: 50 - 400 m/h
Max prędkość jazdy (napęd własny): 55 km/h

Komentarze

TOROWY ISSN 2719-4620



MAGAZYN TOROWY 2019 | 2020 | 2021 | 2022