21 maja 2014: Słowik Przystanek. Uniwersalna zgarniarka tłucznia USP 303-457 (EVN: 99 51 9 225 015-8 PL-PNI), należąca do Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury (PNI), biegnie na czele pociągu roboczego, po torze 1 linii 8, w kierunku stacji Sitkówka-Nowiny.
Obecnie zgarniarka USP 303-457 jeździ w brawach PLK (EVN: 99 51 9 225 015-8 PL-PLK)
Obecnie zgarniarka USP 303-457 jeździ w brawach PLK (EVN: 99 51 9 225 015-8 PL-PLK)
Zgarniarka tłucznia / profilarka tłucznia [ang: ballast profiling machine] USP 303 była produkowana przez firmę Plasser & Theurer. Podobna maszyna, na licencji Plasser & Theurer (typ ZTU 300) była produkowana w Stargardzie. Maszyny różnią się silnikiem, przekładnią jazdy i stroną umieszczenia pulpitu jazdy.
Komentarze
Prześlij komentarz
Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wszelkimi ciekawostkami dotyczącymi taboru kolejowego