27 września 2013: Lokomotywa PKP IC EuroSprinter EU44-010 manewruje na terenie lokomotywowni PKP IC na Olszynce Grochowskiej.
29 czerwca 2013: EU44-010 w barwach Open'er Festival 2013 stoi torze 1, przy peronie 2 stacji Warszawa Centralna.
29 czerwca 2013: EU44-010 w barwach Open'er Festival 2013 stoi torze 1, przy peronie 2 stacji Warszawa Centralna.
29 czerwca 2013: EU44-010 w barwach Open'er Festival 2013 stoi torze 1, przy peronie 2 stacji Warszawa Centralna. Lokomotywa jeździła kilkanaście tygodni w tej malaturze, w ramach współpracy PKP IC z organizatorem festiwalu (czerwiec - wrzesień 2013).
9 czerwca 2013: Lokomotywa PKP IC EuroSprinter EU44-010 (ES64U4 EVN: 5 370 010) stoi na czele pociągu IC na torze 8 przy peronie 2 stacji Warszawa Wschodnia. Zdjęcie zostało wykonane na cztery dni przed zmianą okleiny na lokomotywie. Od 13 czerwca lokomotywa jeździła już w biało-zielonej okleinie Open'er.
W związku z EURO 2012, które rozgrywane było na terenie Polski i Ukrainy, PKP Intercity podjęło decyzję o oklejeniu z tej okazji 20 lokomotyw (10 lokomotyw EU44 i 10 lokomotyw EP09). 16 lokomotyw oklejono w barwy narodowe państw uczestniczących w EURO 2012. Przewodnim motywem malatury - pozostałych 4 lokomotyw - były polskie stadiony piłkarskie na których rozegrano mecze piłkarskich Mistrzostw Europy.
W konkursie, ogłoszonym przez PKP IC, na najładniejszą malaturę lokomotywy z okazji EURO 2012, wygrała lokomotywa EU44-010 z wizerunkiem stadionu piłkarskiego w Poznaniu, przed EU44-006, której malatura prezentowała stadion PGE Arena w Gdańsku. Te dwie lokomotywy jeździły najdłużej z okleinami, z okazji EURO 2012, bo do połowy czerwca 2013 roku.
Komentarze
Prześlij komentarz
Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wszelkimi ciekawostkami dotyczącymi taboru kolejowego